
Процедура взяття автомобіля в прокат дуже проста, але для того, щоб ви вже точно залишилися задоволені, ознайомтеся з матеріалом, представленим нижче. Перша і, напевно, головна порада, яку потрібно запам’ятати – користуйтеся наданими можливостями.
Служби, які здають машини на прокат, безкоштовно консультують своїх клієнтів з будь-яких питань – не бійтеся запитати, уточнити і навіть перепитати, щоб розібратися у всіх тонкощах процесу, зрозуміти свої обов’язки і права. Більшість непорозумінь виникає якраз через те, що користувачі не розмовляють з операторами або неуважно читають договір. Оскільки оренда автомобіля – послуга термінова, договори складаються таким чином, щоб на ознайомлення не витрачати багато часу, а тому обов’язково прочитайте їх.
У кожної компанії є свої умови прокату, у деяких немає максимального обмеження на пробіг, інші висувають до клієнтів такі вимоги. Якщо переглянути цей факт або, скориставшись послугами нового оператора замість колишнього, подумати, що «і у нього теж …» – ви можете зіткнутися з необхідністю виплатити певну компенсацію за порушення.
Практично всі сервіси єдині в тому, що термін повернення не може бути продовжений навіть на десять хвилин. Будь-яких штрафні санкції до вас, швидше за все, не застосують, особливо якщо менеджери були попереджені про це, просто попросять оплатити ще один повний день оренди. Але тут ще один цікавий момент, який бажано обумовити в момент укладання договору. Орендна плата за додатковий день, на який ви не підписували папери, може дорівнювати платі за попередню добу або розраховуватися за умовами одноденного прокату. Якщо ви укладали договір, наприклад, на два тижні, то в першому випадку оплатите, наприклад, 8 євро (за умовами прокату на два і більше тижня), а по-другому – 14 євро, тому що одноденний прокат приблизно в два рази дорожчий. Вигідніше, якщо компанія в разі запізнілого повернення авто – просто продовжить вам договір на один день, а ви зможете користуватися машиною ще один повний день.
Оскільки з моменту укладення оренди – відповідальність за збереження авто переходить на вас, обов’язково огляньте машину. Зверніть увагу на екстер’єр, якщо ви виявили вм’ятину або функціональну несправність – обов’язково скажіть про неї менеджеру, вам можуть запропонувати заміну або внести інформацію про наявність деяких дефектів в договір. До речі, не забудьте під час повернення автомобіля взяти опис про те, що машина повернута в належному стані – це документальне свідчення, що зобов’язання за договором ви виконали.
І остання, мабуть, рекомендація – не беріть перший-ліпший автомобіль, адже він може бути не придатним для ваших цілей. Менеджери будь-якої служби, яка займається прокатом автомобіля, підкажуть вам, яка машина гідна уваги. А ще краще, зайнятися вибором транспортного засобу за кілька днів до дати, коли воно вам знадобиться. Зателефонуйте в службу оренди або ознайомтеся з переліком автомобілів в інтернеті і пошукайте інформацію про ті, які сподобалися найбільше. Сервіс оренди автомобілів, як правило, побудований на принципі трьох груп, які відрізняються за класом, але схожі за функціональністю. Тобто, вам можуть запропонувати сімейний автомобіль елітного класу, середнього і економ, і точно так само, три автомобіля для пересування по місту і т.д.
Як бачите, сервіс оренди автомобілів дійсно простий і нехитрий, а щоб все було добре – читайте договір, який підписуєте. Вдалого вам прокату!
Dr. Geovanny Corkery
Deleniti qui saepe omnis qui ut. Aut dolores aut sed rerum voluptas. Aut est quam facilis voluptatem est. Sed ipsam distinctio alias aut consequatur.
Dolore sit molestiae maiores mollitia. Ex pariatur veritatis molestiae. Quia inventore quis magnam voluptatum occaecati eveniet laboriosam.